De beste wensen op een Afrikaans tempo - Reisverslag uit Cape Maclear, Malawi van Sanne Kuster - WaarBenJij.nu De beste wensen op een Afrikaans tempo - Reisverslag uit Cape Maclear, Malawi van Sanne Kuster - WaarBenJij.nu

De beste wensen op een Afrikaans tempo

Door: Sanne Kuster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

20 Januari 2019 | Malawi, Cape Maclear

Hallo allemaal,

Onder het mom van beter laat dan nooit wil ik iedereen graag nog een gelukkig nieuwjaar wensen. Onder de foto's vind je zelfs nog onze kerstfoto terug, voor de mensen die hem nog niet hebben gezien.

Mijn goede voornemen voor 2019 is in ieder geval jullie meer en beter op de hoogte houden van mijn leven hier in Afrika. De tijd is echt voorbij gevlogen, ik ben inmiddels alweer bijna een half jaar in Malawi! De eerste vakantie voor dit jaar is alweer gepland, de eerste feestjes zijn alweer geweest en de eerste begrafenis van 2019 hebben we ook alweer achter de rug.

Het is in Malawi het nu regenseizoen, dus het is hier ook nat, straten staan blank maar de mais kan goed groeien. Helaas zitten er op stukken land wederom wormen die de mais planten opeten. Hoe de oogst dit jaar zal zijn, is dus weer afwachten.

Zo als ik eerder al zei, hebben we ook vorige week ook een begrafenis gehad. Omdat de begrafenis en rouwperiode hier heel anders gaat dan in Nederland, zal ik van de week een blog schrijven over mijn ervaring.

Liefs Sanne

• 20 Januari 2019 - 07:36

Ria:

Nieuw jaar, nieuwe kansen op de leuke verslagen van Sanne! Kijken we naar uit, en ook hoe t met de mais-groei verloopt.

• 20 Januari 2019 - 15:00

Lenivdven:

Voor jou ook de beste wensen voor 2019 geniet van de tijd in Malawi groetjes Leni

• 23 Januari 2019 - 10:15

Rino:

Even een reactie deze keer op een Balinees tempo.
    Sanne ook voor jou de allerbeste wensen voor 2019.
    Blijf vooral gezond en blijf genieten.
    Hartelijke groeten.

• 24 Januari 2019 - 10:44

Wieb:

Groet vanuit een wit Delft. Cheers.