Bedankt - Reisverslag uit Cape Maclear, Malawi van Sanne Kuster - WaarBenJij.nu Bedankt - Reisverslag uit Cape Maclear, Malawi van Sanne Kuster - WaarBenJij.nu

Bedankt

Door: Sanne Kuster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

07 Mei 2014 | Malawi, Cape Maclear

Lieve allemaal,

Mijn ouders zijn inmiddels weer veilig thuis dus is het weer tijd voor een verhaaltje.

Mijn ouders hebben mij opgezadeld met de taak om twee grote koffers vol met spullen uit te gaan zoeken en te gaan verdelen onder Sinthana (dagopvang), Tipezananso en de Kliniek.

De eerste spullen zijn inmiddels uitgedeeld en de eerste kinderen zijn dan ook blij gemaakt.
Ik wil daarom graag iedereen die heeft bij gedragen aan het vullen van de koffers bedanken.
Voor het eerst in 22 jaar weet ik nu hoe Sinterklaas zich moet voelen ;) De komende weken zal ik druk zijn met het blijven verdelen van spullen, zodat mijn huis over een paar weken ook weer opgeruimd is ;)

De kinderen hier wilden graag ook een persoonlijk bedankje voor iedereen in Nederland maken. Ze zijn er erg druk mee bezig geweest, maar het resultaat mag er dan ook zijn.

Om hun persoonlijke bedankje in Nederland te krijgen heb ik er maar een foto van gemaakt die samen met dit verhaaltje online gezet zal worden.

Omdat ik het niet vaak genoeg kan zeggen, BEDANKT!, ieder vouwblaadje, sticker, plakstift, schrift, pen, potlood, overhemd is hier heel waardevol.

Liefs Sanne

  • 08 Mei 2014 - 19:28

    Rino:

    Echt gaaf Sanne !!

  • 09 Mei 2014 - 14:38

    Riet :

    Sanne,

    Wat fijn voor je dat je ouders zijn geweest. Mooie verhalen gehoord. Ook een leuke foto van de kindjes.
    Groetjes, Riet

  • 09 Mei 2014 - 15:32

    Elly:

    Hoi Lief,
    Leuk gedaan hoor en de mensen krijgen een heel klein beetje een indruk ervan.
    Ik ben verschrikkelijk toits op je. xxxxxxxxx

  • 13 Mei 2014 - 12:07

    Mariska:

    Hoi Sanne,

    Wat leuk zo dat bedankje. Zo zie je maar een kinderhand is inderdaad gauw gevuld.
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 561
Totaal aantal bezoekers 49892

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2018 - 31 Augustus 2020

Wonen en werken in Malawi

10 September 2013 - 14 Juli 2015

Lesgeven in Malawi

26 September 2012 - 26 December 2012

Stage in Suriname

Landen bezocht: